Notícies Acadèmia Igualada

Els recursos materials i humans de l’Acadèmia Igualada es complementen amb una intensa acció tutorial que té cura de la formació acadèmica i humana de l’alumne/a.

Tel. 93 803 14 94

NOTÍCIES
ELS ALUMNES DE 5è A ILLA FANTASIA

Els alumnes de 5è hem anat d'excursió a Illa Fantasia. Aquesta sortida ha estat possible fer-la gràcies a l'esforç que hem fet durant tot el curs, tirant endavant el projecte d'emprenedoria a l'escola. Després del dia del mercat i un cop fet el recompte dels guanys i d'haver apartat la part que donarem a una ONG, hem tingut prous diner per poder anar a Illa Fantasia.
Ha estat la millor desició que hem pogut prendre. Ens ha fet un molt bon dia i ens ho hem passat genial!!!
Gràcies a tots per ajudar-nos a fer-ho possible!!

ELS ALUMNES DE 5è VISITEM LA FOU DE SANT MARTÍ DE TOUS

Ahir els alumnes de 5è vam anar d'excursió a la Fou.
Vam arribar a Tous ben d'hora de matí, i un cop esmorzats, vam començar a fer camí fins baixar a la Fou.
No hi havia gaire aigua, però després de la caminada que vam fer per arribar-hi, ens va semblar un paradís.
Després, vam tornar cap al poble. Ja teniem gana. Vam menjar els entrepans i encara vam tenir una mica de temps per jugar.
Va ser divertit conèixer el món que ens envolta i algunes llegendes que l'intenten explicar!

CLOENDA D'ACTIVITATS ESPORTIVES

El passat dissabte els nostres equips esportius van celebrar una jornada de cloenda. Tots els nostres alumnes, des dels més petits de P4 als més grans de 6è, van jugar partits contra els pares. Una jornada ben divertida tant pels infants com per als adults. D'aquesta manera tanquem la temporada d'esports. Esperem seguir comptant amb tots vosaltres i amb nous esportistes per crèixer la nostra família esportiva. Els participants van rebre un detall per part de l'AMPA, i l'equip alevi, guanyador de les finals comarcals, una equipació de campions!

FESTA DE LA BICICLETA

7 juny 2016

Aquest diumenge passat, les families i alumnes de l'Acadèmia al costat d'altres escoles, hem omplert els carrers d'Igualada amb les nostres bicicletes. Hem pogut gaudir d'una passejada conjunta, sense ànim de competició, gaudint dels ambients urbans de la nostra ciutat i tot en una matinal excel·lent. A més a més, per arrodonir la diada, un dels nostres alumnes ha estat l'afortunada en el sorteig de la bicicleta!

TORNEIG ARCADI MANCHÓN

Els alumnes de primària i secundària han anat a veure diferents partits de tennis del VIIè Torneig Arcadi Manchón.
Aquest torneig es celebra a les instal.lacions del club de tennis Montbui, on alguns de nosaltres anem cada dilluns a la tarda a fer tennis.
Els va agradar veure el partit i com de complicat arriba a ser portar a terme un esdeveniment d'aquestes característiques.